Перше покоління Honda CR-V проклало шлях, друге покоління атакувало вершину чартів продажів, а третє покоління — поєднуючи сучасність з перевагами своїх попередників — вже давно є одним з найбільш продаваних позашляховиків в Україні. Чи варто сьогодні цікавитися цим автомобілем?

Третє покоління Honda CR-V остаточно відмовляється від будь-яких позашляхових прагнень. З його простою системою 4х4 він може їздити максимум лісовими стежками, не більше. Здається, однак, що це було свідоме рішення конструкторів, на яке японці орієнтувалися в першу чергу: функціональність, комфорт та висока якість. Результат більш ніж хороший, оскільки CR-V чудово витримує випробування часом і, як правило, не дошкуляє своєму власникові ніякими дивними недоліками.

Перше покоління Honda CR-V було успішним

У середині 1990-х японці були одними з небагатьох, хто не проспав, і коли почався бум легких позашляховиків, вони одразу ж серйозно взялися за справу. Наприкінці 2006 року, коли вони представили третю ітерацію моделі CR-V, вони були багатшими, маючи за плечима більш ніж 10-річний досвід роботи в сегменті позашляховиків. І вони знали, чого більшість клієнтів очікують від "міського позашляховика".

Якщо перші два покоління все ще демонстрували деяку схильність до легких позашляховиків, то CR-V III просто перетворився на комфортабельний універсал з приводом 4х4 і збільшеним кліренсом. Автомобіль став набагато популярнішим за свого попередника. З точки зору простору в салоні Honda CR-V демонструє відмінні показники.

В обох рядах сидінь достатньо місця, а також місткий багажник (від 556 до 1 532 літрів), зсувне сидіння задньої лавки і велика кількість відсіків і полиць для зберігання речей. Обладнання? Дуже широка — вже в базовій версії Comfort CR-V має, серед іншого, такі можливості: 6 подушок безпеки, система VSA (ESP), радіо з CD, кондиціонер і повна електрика. Топові версії Elegance та Executive додатково отримують, серед іншого, автоматичний кондиціонер, легкосплавні диски та шкіряне кермо. Під час фейсліфтингу 2010 року базове оснащення всіх версій було ще більше збагачене, наприклад, в стандартну комплектацію увійшли легкосплавні диски. До пропозиції були додані дві додаткові версії: базова версія S і багата версія Elegance Lifestyle.

Крім того, з нагоди фейсліфтингу українська штаб-квартира Honda вирішила розширити список додаткового обладнання сучасними електронними системами, такими як адаптивні торсіонні ксенони. Тому поліфтовані автомобілі, як правило, мають більш розгалужену електричну систему, через що ризик прикрих несправностей дещо зростає. В цілому, однак, слід сказати, що електроніка — це сильна сторона Honda CR-V. За деякими винятками, матеріали інтер'єру досить добре витримали випробування часом. Деякі пластмаси занадто легко дряпаються, тому японці в рамках модернізації впровадили м'якші матеріали.

Бензиновий двигун користується популярністю

На відміну від більшості інших позашляховиків, основою лінійки є не дизельний агрегат, а двигун 2.0. Дизель був досить дорогим через акцизний збір (2,2 л) і не користувався популярністю. Бензиновий двигун можна рекомендувати з чистою совістю — окрім того, що він багато димить і трохи втомлюється від живлення позашляховика Honda, він виявляється більш ніж витривалим.

Турбодизелі коштуватимуть майже на 4-5 тис. грн дорожче, а також створюватимуть трохи більше проблем під час експлуатації, але вони економніший та динамічніші. Двигуни 2.0 і 2.2 оснащені ланцюговим приводом ГРМ. Купити машину Хонда найкращий вибір, цей автомобіль виявляється дійсно довговічним.

 

 

Комментарии (0)

Здесь ещё нет оставленных комментариев.

Оставьте свой комментарий

  1. Добавление комментария от гостя.
Вложения (0 / 3)
Share Your Location